czwartek, 6 grudnia 2012

Dekoracje świąteczne część II/ Handmade Xmas decorations vol. 2

      Dziś miała miejsce kolejna sesja rękodzieła :) Właśnie zakończyłam kompletowanie zestawów dekoracji dla najbliższych. Znajdą się w nich dzwoneczki i gwiazdki zaprezentowane już w poprzednich dwóch postach. Zarówno w wersji wiszącej, jak i na patyczkach. Oraz świece. Kojarzycie dzwoneczki, które ostatnio podwieszałam pod karniszem? Dziś przybrały bardziej grupową i pionową formę. Podobnie jak mini- serduszka zrobione z resztek masy solnej. Powiązałam je ze sobą i wdzięcznie krążą sobie pod sufitem.
   Prawdziwym objawieniem dzisiejszego dnia były świece. Robiąc kilka dni temu porządki w kuchni znalazłam kilka grubych, białych świec. Początkowo myślałam o ozdobieniu ich laskami cynamonu i obwiązaniu sznurkiem, ale w ostateczności do ich ozdobienia użyłam mojej ulubionej, bawełnianej koronki. Opcji też było kilka:
          - nasączyć koronkę farbą w spray'u i odbić wzór na świeczce. Niestety nie wypaliło, bo koronka wchłonęła całą farbę i nie chciała nic oddać
          - przyłożyć koronkę do świeczki i pomalować farbą w spray'u tak, by po odwinięciu koronki, na świeczce został sam ornament
          - trzecia opcja powstała na skutek niezadowolenia z opcji drugiej. Ponieważ oczka w koronce były niewielkie, wzór nie robił piorunującego wrażenia, ale za to złota koronka przyklejona do świecy dodała jej wyjątkowego uroku.
    Zobaczcie sami. Czekam na opinie.

















2 komentarze:

  1. Efekt naprawdę fajny :)świece wyszły najlepiej!
    Sama co roku bawię się w pieczenie masy solnej i tworzenie z nich ozdób świątecznych - sprawia mi to ogromną frajdę, tak samo jak własnoręczne pakowanie prezentów i wymyślanie co roku jakiegoś motywu przewodniego do tego :)


    Pozdrawiam
    a jak masz wolną chwilę to zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne pomysły na świece z wykorzystaniem koronki i farby, muszę koniecznie wypróbować;) a w Twojej wersji świece są śliczne... pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń