czwartek, 28 listopada 2013

Dzień wypłaty

   Jak w tytule...dziś dzień wypłaty i po raz kolejny utwierdzam się w przekonaniu, że tydzień po wypłacie powinien być u mnie okresem bezwzględnego aresztu domowego. Wypłata na koncie w połączeniu z dniem wolnym od pracy daje piorunujący efekt.
   Odwiedziłam dziś mój ulubiony sklep z materiałami i pasmanterię, mają mnóstwo nowych wzorów. Przez długi czas nie mogłam się zdecydować i postanowiłam wziąć aż 4 nowe materiały. Z każdego z nich będę miała 3 kwadraty 45x45 cm, a więc będę je ze sobą zestawiać, co da mi 6 nowych pięknych poszewek.
   Ponieważ zbliżają się święta, które bezwzględnie kojarzą mi się z kolorem czerwonym, będzie on dominujący w tych połączeniach.







Już nie mogę się doczekać efektu końcowego. Zapraszam za kilka dni :)
Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz