poniedziałek, 7 stycznia 2013

Poduszka dla Dominiki/ Ms. D- Pillow



    Po prezentacji poduszki Tomka / Mr. T-Pillow /, Dominika zapragnęła podobnej, zawierającej inicjały jej oraz Tomasza. Biorąc pod uwagę fakt, iż dziś rozpoczęłam urlop w mojej oficjalnej pracy, ochoczo zasiadłam do szycia, czego efekty z radością prezentuję poniżej.
    Poduszka ma wymiary 45x45 cm, przód wykonałam z kwiecistej satyny bawełnianej, a tył z błyszczącej, jednokolorowej w odcieniu bladoróżowym. Dodatkową ozdobę stanowią frędzelki i zamówione inicjały. Chociaż bardzo bałam się jak wyjdzie ich naszywanie to efekt pozytywnie mnie zaskoczył. Tadaaaaaaam:






  

  

   Zapraszam do zakupu na allegro Kup na allegro. Może aukcja nie wygląda zbyt profesjonalnie, ale z pewnością nie mogę tego powiedzieć o poduszkach. Wyglądają przecudownie, a materiał ma bardzo wdzięczne i uniwersalne kolory.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz