czwartek, 3 stycznia 2013

Poduszka dla Tomasza/ Mr. T- Pillow

     Około miesiąca temu mój znajomy pomieszkujący obecnie w Szwecji złożył u mnie zamówienie na poduszkę. Zamówienie niezbyt konkretne. Wskazówki stanowiły jedynie ogólny zarys i można by pomyśleć "łatwizna, większe pole do manewru", jednak te wskazówki tylko pogmatwały sprawę:
"Materiał bym chciał w kwiatki, lubię kwiaty jak na tapecie i frędzle, taki design jak w Bystra Place (domek naszego przyjaciela, w którym spędziliśmy sylwestra), chciałbym też literkę T, taką czcionką szeryfa :)  może być gładkie T i tło w kwiaty lub na odwrót, jak uważasz. 
   Nie mam reprezentacyjnych zdjęć owej poduchy, leczy tylko zdjęcie, które wysłałam jako mms do akceptacji, postanowiłam jednak je zamieścić jako obraz mojej interpretacji tego zamówienia.

Wymóg wzoru kwiatowego i frędzelków został spełniony

Tak wygląda literka T pisana czcionką szeryfa :)

I gorąco wierzę, że to nie przez spanie na tej poduszce Tomasz dostał gorączki z samego rana!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz