niedziela, 18 listopada 2012

Kwiecisty słonik/ Flowered elephant

    Kilka wpisów temu poruszyłam temat moich łupów z secondhandu- wzory materiałów. Motyw kwiatów na niebieskim tle wydał mi się na tyle wdzięczny, by zrobić z niego co więcej niż zwykłą poszewkę na poduszkę. Tak zrodził się pomysł słonika.


    A few articles ago, I brought up the subject of my materials from secondhand shop. Theme of flowers on a blue background seemed charming enough to make it as more than just a pillowcase. So that is how the idea of ​​elephant was borned.


Słonik w wersji roboczej- wypchany skarpetkami, z postrzępionym ogonkiem, uchem z papierowego wykroju, ale przynajmniej widać, że robiony własnoręcznie/
 Elephant in a stuffed with socks with jagged tail, the ear of a paper cut-out, but at least we can see that hand-made /




Słonik wyszedł uroczy...
...ale i tak jest skromny i zawstydzony :)





























     Zdjęcia niestety nie są ostre, bo robione telefonem tylko po to, by przesłać je do akceptacji zleceniodawczyni, ale słonik wyszedł tak uroczo, że postanowiłam wrzucić chociaż takie.
    Mam nadzieję, że nie tylko mnie się podoba

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz