niedziela, 18 listopada 2012

Przygotowania/ To be continue




     Jutro czeka mnie powrót do pracy po tygodniowym urlopie i niestety nie mam już czasu na szycie, ale postanowiłam przygotować sobie warsztat pracy na jutrzejsze popołudnie.


    I'm getting back to work after vacations so I don't have time right now to finish what I've started but I wanted to prepare my workshop for tomorrow afternoon.










Ten materiał także upolowałam w lumpeksie. Bawełniana koronka potrafi nadać wiele uroku. Efekty już wkrótce

This fabric was also bought in secondhand shop. Cotton lace can give a lot of charm. Effects soon


2 komentarze:

  1. wow piękny materiał w kwiaty, a co z tego będzie?? czekam.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bardzo mi się podoba, więc egoistycznie zrobiłam coś dla siebie :) ale troszkę jeszcze zostało

    OdpowiedzUsuń