środa, 14 listopada 2012

O matko! Ja szyję! / I'm sewing!

        I oto zasiadłam do maszyny! Obyło się bez ran kłutych i ciętych, a efektem mojej ciężkiej pracy ( i cierpliwości mej Mamuni) były 3 komplety poduszek. Jestem pod wrażeniem, jak wiele może zmienić atłasowa wstążka. Ta w intensywnym kolorze fuksji w znaczący sposób przełamała przygaszone barwy kwiatów na niebieskim tle ( wzór 5).
      Moją pierwszą klientką została moja przyjaciółka i zamówiła 4 poduszki we wzory numer 6, zostało mi już niewiele materiału, jednak nawet takie resztki warto "zutylizować". Ponieważ jedna poduszka za wiele nie wnosi do pomieszczenia, postanowiłam dokonać cudu na skalę tego z Kany Galilejskiej i z jednej poduszki zrobiłam dwie, a wszystko to za sprawą bladoróżowego atłasu, którego miałam w domu pod dostatkiem. Atłas posłużył mi jako tył (lub przód- pojęcie względne) poduszki, a by zaznaczyć jego nieprzypadkową obecność, wymierzyłam także dwa  paski, o szerokości odpowiednio czterech i pięciu centymetrów, zaprasowałam brzegi i wszyłam od połowy długości jednego boku, do połowy długości boku sąsiedniego. Wszystko to stworzyło spójną całość, a materiał choć w stylu retro, będzie pasował także do bardziej nowoczesnych wnętrz.



    So I sat down to a machine! There were no wounds and cut, and the result of my hard work
(and patience of my mum) were 3 sets of pads. I am impressed at how much can change satin ribbon. This in an intense fuchsia colour broke significantly muted colors of flowers on a blue background (model 5).
       My first client was my friend and ordered 4 pillows in patterns of number 6, so I don't  have much material, but even these remnants should be "disposed". Because one pillow does not bring much to the room, I decided to perform a miracle on the scale of that of Cana in Galilee, and one pillow became two pillows. All this because of pale pink satin, which I had in abundance at home. I made a satin back (or front-relative term) cushion, and to mark the non-accidental presence, also cut two strips, about the width of four and five centimeters, ironed edges and sew it in the half length of one side, half the length of the adjacent side. All this has created a coherent whole, and these retro-style material will also fit a more modern design.



Wzór 5 - 3 sztuki w sprzedaży/ Pattern 5- 3 pieces to sell/  kup na allegro 

Wzór 5- 3 sztuki w sprzedaży/ Pattern 5- 3 pieces to sell/ kup na allegro
Wzór 5- 3 sztuki w sprzedaży/ Pattern 5- 3 pieces to sell kup na allegro


Wzór 6- wyprzedany/ Pattern 6- sold out

Wzór 6- wyprzedany/ Pattern 6- sold out


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz